Usch hujedamej

Vad jag känner mig usel just nu, orkar liksom inte engagera mig i något alls. Hur mycket jag än städar och plockar blir det inte rent, hur mycket tid jag än lägger på barnen så är dom ändå bråkiga och stöddiga och pappiga, dessutom är jag sjukt fet. KUL LIV!!!

Längtar som satan till 1 november och hoppas att inga hinder infinner sig på vägen, tänk om något knasar sig vart ska jag då ta vägen? Just nu är jag livrädd för att alla mina planer, drömmar och önskningar som är så nära på att slå in bara ska gå åt fan.
Kanske är det därför precis allt känns så fruktansvärt jobbigt? Kanske därför jag drömmer mardrömmar varje natt?

Hade ju bestämt att jag bara skulle njuta av det är men det ska visst vara helt omöjligt! Dags att sätta på skygglapparna och hålla sig upptagen så att livet rusar på utan att man märker av det så får man vakna ur dimman om ett par år och undra vad fasen som hände... Depp blogg blev det här så jag lägger ner nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0