Jag undrar

Varför det faan blir frostnätter bara för att jag planterat lite blommor. Kul att mötas av en blomsterkyrkogård när man kommer hem. Alla fina som jag och ungarna planterade häromdagen är tokdöda idag efter den andra frostnatten. Surt, men det är ju som vanligt.

Jaja det är la bara att köpa nya när min feta Akassepeng kommer (om den nu kommer).

Idag är det dags för arbetsförmedlingen igen, inget jag ser fram emot men vad fan om jag kan få ett jobb på det viset så är jag glad. Jag vill nämligen väldigt gärna ha ett jobb, gärna nu på en gång....

I övrigt ska jag försöka hinna med att röja upp i svinstian för efter mötet på AMS så kommer Mormor/Morfar och Mamma och Morbror på visit. Mådde så jävla kass igår kväll att jag verkligen inte orkade med nånting, bara slog i hop framför UB DH och CT.(perfekt med förkortningar, den som inte vet vad det betyder har missat något). Så om man skulle masa sig ur morgonrocken och börja kanske?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0