herreguud

Tiden bara svochar förbi...
Idag har jag lärt mig att borra med hiltiborr och skruvdragare, inte utan ett platt finger och känselnedsättning i det samma och trasiga skruvar som gått av på mitten då jag borrat för grunda hål, ja ska jag vara helt ärlig så blev dom uppskruvade föremålen mer eller mindre sneda och borrbitset ramsnett också men jag får väl helt enkelt lära mig att utan misstag lär man sig inget....

I övrigt idag förrutom en super dag på jobbet med en hel del asgrav har jag fortsatt med operation storrens... Det går framåt i dagarna och hoppas på att mitt provisoriska kök ska vara klart till måndag morgon så jag kan få en kopp kaffe i mitt eget kryp in...

Nu väntar sängen, kall och tom eftersom käre herrn ska på skidutflykt i morgon och valde att övernatta i gamla lght:en. Barnen somnade snällt idag iallafall, den ena i Farfars säng på 2 röda och den andra mer motsträvigt (under tystnad iallafall) framför Bernard den klantiga isbjörnen...

Tack och god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0