hemmadag

Känner mig något piggare idag och tänker att jag ska uthärda resten av veckan på jobbet. Känns som att det här tillståndet är för evigt så jag kan lika gärna vara zombie på jobbet som hemma.

Skittrist att aldrig orka något men kanske, kanske om jag har tur så blir jag piggelin igen...

Har dristat mig till att baka lite iallafall. Har ju drömt om att baka lite kakor när köket äntligen var fungerande men energin vägrar ju att infinna sig. Hmh tog mig i kragen och vispade ihop en jordnötssmör deg. Nu står dom i ugnen och ser lovande ut. Mysan sitter under köksbordet och ser förväntansfull ut.

Tänkte jag skulle tvinga ut mig själv på en promenad så kanske manet känslan försvinner, eller förvärras det återstår att se i slutändan.

Lagom väder att vara ute i iallafall, mulet och lite duggregn. Perfekt, då slipper man dö av värmeslag....

Bjuder på en bild så länge och hoppas att humöret blir bättre med tiden....



Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0