Tanken var

Att jag igår när jag pluggade hemma skulle smita några minuter och blogga lite, men Denise kom förbi med laddarfan till datorn som jag glömt i skolan... Blev lite skitsnack , ett par ciggaretter occh en kopp te innan både hon och jag hade annat för oss, dvs PLUGGA.
Fick spel på teknologin, som vanligt frågar dom efter en sak men menar en annan i det där jävla häftet, TPM somnade jag nästan över och Metallurginhäftet stmde inte heller med övningsuppgifterna. JAG BLIR GALEN....

Barnen var iallfall mer än underbara när dom väl kom hem. Båda åt ordentligt och jobbade stenhårt på en begynnande vattenskada i badrummet. sedan fick jag ett ryck och ville ut till farfar. Jag fick min vilja igenom och dessutom spikade Roine upp några lister... jag vill bara att dom sista snuttarna gipsvägg ska upp också så jag kan måla sedan. Färgen som Gubben tagit reda på, som enligt honom var prinsessrosa såg mest ut som en spya som blivit uppkastad ett par tre gånger, som tur var höll min sambo med så det blir till att köpa ny. JIPPIE....

Har skrivit en lista på vad jag vill ha kvar därute, hoppas att resten åker SNART. Jag vet att det är ett jätte projekt och har lovat Roine att inte stressa. Men att inte stressa är emot min natur, inte så konstigt kanske att magen kraschar varje eftermiddag? Igår var första dagen på över 2 veckor som jag inte hade ont ens lite grann....

Just det var ju hos Mormor och Morfar på en fika också, som vanligt lika trevligt med en stund av skitsnack.... Älskar min mormor och morfar, dom har alltid varit min andra familj och trygghet när allt annat kännts hopplöst....


Nu ska barnen väckas inför dagis och mamman ska få kläder på sig. jag har hört att det är ofint att visa sig offentligt i bara strumpbyxor och bh, ja om man inte är världsstjärna och str på scen då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0