plugga hemma idag

Nu jävlar ska TPM et bli klart. Har bara 3½ kapitel kvar så hur svårt kan det vara egentligen...Det är mitt måk för dagen iallafall om det hinns med tänkte jag ta ett försök att röja källaren också. Måste leta fram alla mössor och vantar som mystiskt försvunnit efter vår och sommar.
Tänkte hämta barnen efter mellis idag så behöver dom inte vara lika länge idag iallfall. Lucas har hittat en ny kompis på gården. Linus heter hanoch verkar vara en trevlig unge. I går var dom inne hos någon och glodde på en hamster jättelänge. Han börjar bli stor min lilla fis. Dom skulle visst leka idag med, tänkte dom kunde vara hemma hos oss förr en gångs skull, hoppas inte Mysan lägger sig i för mkt bara. Vi får väl se hur det går. Kanske ska skicka ut henne och pappa till Farfar eftersom jag glömde min medicin där i söndags. Så jävla härligt att sova utan att kunna andas ordentligt.

Var så jäkla trött igår att jag slocknade i Mysans säng och missade både CSI och roast på berns, faan också ville ju verkligen se Robert Gustavsson. jaja jag hoppas på reprisen.

Nu är det dax att göra sig presentabel och väcka lillfisen innen dagis. Lucas sitter och glor på barnkanalen i sängen redan... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0