Blää vad trött man kan vara

Usch! Hela kroppen gör ont och bara skriker efter en kopp kaffe.... Men nej då, kaffebryggaren har beslutat sig för att gå sönder under natten. Vette sjutton hur jag ska lyckas bli människa idag då utan min daglliga morgon rutin...

Har typ 500 saker att göra innan vi kan åka iväg också, så det här lär ju bli en lagom härlig dag. Ännu bättre av att jag vaknade av att Lucas kom in för att visa att han minsann hämtat GLASS. Åh jag blir så arg när han gör dumheter, speciellt när man är så trött att man inte orkar bry sig...

Har en känsla av att det kommer bli en lång dag det här!!!

Vi får väl se hur det blir. Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Va duktiga ni är!!!! Ska Mysan få princess rum ? Va ska Lucas ha för färg då? jobba inte ihjäl er bara.....Vi får väl ha grill party i sommar...

Nu ska vi käka thai mat och dricka lite röd vin.

Hälsa Roine och barnen. Ha de kram Moster

2009-09-25 @ 17:30:47
Postat av: cicci

Lucas rum blir nog grönt och svart skulle jag tro.. Vi får se hur det ter sig i slutänden...Jag ska med dricka lite vin ikväll. Grillparty hos IDA.. Nästa sommar kanske man kan grilla på sin egna tomt... Längtar tills dess...

2009-09-26 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0