åhhh

Vad jag är sjukt okoncentrerad hela tiden. Önskar att jag kunde hitta motivationen igen. Just nu är allt jag tänker på inredning, färgsättningar och möbelmålning. Vill bara bli klar med det vi påbörjat så man kan gå vidare med nästa projekt... Det kuliga börjar ju inte förrän till nästa sommar men jag vill ju NUUUU....
Nån som är förvånad? Inte jag iallafall..

Tänk om fingrarna kunde flyga så hät över tangentbordet på skoldatorn när TPM ska redovisas, nej där går det sakta och knaggligt och jag blir ändå inte nöjd över resultatet. Lämnade in metallurgin del 2 igår och teknologihäftet idag, så nu är det borta och klart iallafall. Jag vet att mitt redovisningskapitel, eller frågorna till det iallfall är klart till måndag sedan tänker jag fortsätta med dom övriga till vecka 44 och då återgå och fördjupa mig i det. Sedan är det hydrauliken som ska bli klar också men våran lärare har vart sjuk den här veckan så det behöver jag inte oroa mig för tills på måndag.

Ska åka ner och handla lite snabbt innan kidsen ska plockas upp sedan beger vi oss till Farfar ett par dagar. På lördag blir det Boda Borg med Sara och gänget, ska bli skitkul. Mormor och Morfar ska vara barnvakt sålänge...
Längtar tills nästa vecka när mamma kommer hem också. Hon är i Portugal med tjejerna. Hoppas hon minns att skicka kort till barnen och naturligtvis att hon har det super kul. Det är alldeles för sällan som min mor unnar sig något helt på egen hand så hon förtjänar verkligen att ha skitkul den här veckan.

Nehe jag hade visst ärenden att uträttta som vanligt.... SEEE YAA

Kommentarer
Postat av: jessica

jag tror minsann att mormödrarna har likadana uppgifter så dom kanske påminner varandra. men man vet ju aldrig va dom har för sig. :) va har du för roligheter som ska göras nästa sommar? kramar

2009-09-10 @ 17:45:04
Postat av: Carro

Jag tycker också det är skit kul att Lotta unnar sig själv en resa:-) skönt för henne!!! finns det ingen från jobbet som kan ringa heller... Vi synns på lörd då!!! Pusssss

2009-09-10 @ 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0