Helt plötsligt

Konstigt det där med hur livet fungerar?! Tänk att allt plötsligt kan raseras, på ett ögonblick, en sekund. Ibland önskar jag så hårt att jag kunde göra konkreta saker för att hjälpa, så hårt att även jag drabbas av mardrömmar och koncentrationssvårigheter. Jag önskar att jag kunde ta bort tvivel och ge styrka.
Det är konstigt att man fortfarande förvånas över hur sjukt illa en annan människa kan bete sig, en männsika som man ändå känt relativt länge. Och att folk tar sig rätten att döma en förtvivlad människa som bara kämpar för det enda rätta.
Jag inser naturligtvis att en förtvivlad människa inte alltid beter sig helt rätt eller helt sansat men är det allt för underligt. Jag säger STÅ UPP för det du från grund och botten gick på..... Andra har inte nån rätt att döma inte förrän alla fakta är lagda på bordet. Då kan dom ju få tycka kanske. Men du vet vad man säger dom vänner som blommar efter en snöstorm är dom som är äkta och en sak kan jag lova även om jag velat ge dig så mycket mer, jag kommer att blomma hur hård stormen än blir.

Idag är det torsdag, det blir till att jobba i helgen med början idag.....

Puss och hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0