Helgen som varit

Började med att röja lägenheten på fredagsmorgonen och ta hand om all tvätt som mysteriskt uppenbarar sig hela tiden. Men jag fick sovmorgon så tvätthelvetet var nästan klart när jag masade mig ur sängen. Skönt att slippa vill jag lova.

Åkte ner på stan vid tolvsnåret. Barnen och deras pappa lekte i parken och på bibblan medan jag själv blev dekorerad. Electric Brothers oj vad jag är glada att ni kom till stan.
Äntligen står även min dotters namn på benet, dessutom gjorde han en slinga runt om för att de två tattueringarna skulle sitta mer ihop. Mycket nöjd över resultatet, precis som förra gången.

När jag var klar åkte vi ut till svärta för att fortsätta det evinerliga projektet. Jag började med att nysa och sedan var den helgen fylld med snordukar och astmamedicin. Fuck! Hatar att vara förkyld ju,,,,

Men som tur var klarade sig Roine iallafall så det var mycket som blev klart i helgen. Inget som syns egentligen så jag har inga bilder att visa. Men väggarna är gipsade och elskåpet bytt. Tyvärr råkade gamla tegelmuren rasa när listen skulle bort så det vara bara att kasta ut kanske 300 kg tegel och murbruk. Men det blev riktigt fint utan den också så...


Jaha sedan är det väl inte så mycket mer som hunnits med. Jag och barnen har spenderat dagarna utomhus. Lucas och Mysan har byggt kojor TILLSAMMANS medan jag krattat löv. Strosat i skogen och eldat en jättebrasa. En härlig helg på många sett, med gladare barn och ett arbetet som fortskrider.

Ska försöka orka ladda upp lite bilder sedan men nu är tröttheten alldeles överväldigande...

Måste bara berätta om söt Mysan innnan jag avslutar. Igår när jag skulle gå till skolan efter dagislämningen så följde hon med och skulle öppna dörren till mig, Innan jag gick sa jag som vanligt;
-Jag älskar dig!
-Jag älskar dig mamma! Var e min pappa?
- Men pappa är ju på jobbet gumman.
-Mmmm, Han älskar mig också!
- Ja självklart! Vi ses efter mellanmålet. Hej då!
- Hej då!

Min lilla fröken mys. Det är mycket sådant just nu. Men nu kallar allt annat. Hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0