Uttråkad

Blää vilken långsam dag det var igår. Roine och Lucas åkte ut till farfar på förmiddagen. Jag och Mysan hälsade på Jade och Filippa (vi hade mormor och morfars bil som färdmedel). Det var väldigt trevligt att dricka lite kaffe med Jade och Filippa och Mysan lekte jättebra ihop, men efter en raid i Jades garderob började katthåren yra och jag höll på attt dö. Vi åkte vidare till mamma för att få lite allergi tabletter, vi kom mitt i maten så vi slog oss ner för att äta lite vi med. Tack mamma det smakade perfekt.
Åkte sedan ut till Farfar för att Roine skulle få kolla morfars bromsar. Lagom as tråkigt att vänta på. Barnen hade kul iallfall. Lucas körde Mysan i pulka efter bobbycar.
Efter 1 ½ timme var Mulle Meck klar med morfars bil så då åkte jag och lillfis hem igen, eller till mormor för att lämna bilen. Morfar skjutsade hem oss.

Sen var jag bara sjukt utråkad resten av dagen. Hoppas på bättre humör idag och nya skor fter som mina favvosar pajade igår. Jävla skit skor (hoppas inte Pär läser) köpta på skokanonen, men lite mer än två månader kan man ju tycka att de ska hålla!??!

Jaha ut en sväng på internets härliga shopping sidor för att fylla en varukorg och sedan stänga sidan utan att slutföra köpet kanske?!

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Sara

Drömma kan man alltid göra, det är ju gratis ;)



Jag var och grillade korv en sväng igår, efter att ha sovit igen en natts jobb, sen var jag och fotade det tjusiga folket som skulle på bal... det var ju då du ringde... Jag luktade väl ungefär som en gillad korv hela jag när vi var där så det fick bli ett litet bad, nästan två timmar sömn och sedan ett nattskift igen. I natt blir det sista skiftet för min del, känns väldigt tråkigt... måtte jag bara nu inte förlora i plump sista natten ;) hehe



Bokat latitud 57/offshoreraceparty?



<3

2009-05-17 @ 16:05:46
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag håller på att processa om Oskarshamn besök. Fixar vi barnvakt kanske vi kommer båda två. Vi får väl se, hur länge finns det biljetter?

2009-05-17 @ 16:23:28
Postat av: anna

svar : tack <3

jag gillar också bilden :)

nu har jag beställt stora bilder var av två av dom e på dina barn som ska upp på väggen :)

2009-05-17 @ 16:42:22
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0