Torsdag

Röd dag= Ledigt, för många men herrn i huset ska jobba 10 timmars pass. Vilket betyder för mig en ännu längre dag med barnen. Fast den här veckan har gått galant så jag känner ingen panik för det. Lucas har fortfarande inte vaknat så lite lugn och ro på morgonen har det blivit. Skönt, det behövs.

Idag skulle det ju blivit garderobsrensning, men det är så fint väder att man kanske ska skjuta det till en annan dag. Vi får se hur jag gör. Skulle verkligen behöva ner i källarn för att rensa där med men då behövs det barnvakt. Nån som är sugen? En solning skulle inte blekfläsket heller må dåligt av men det får väl bli i helgen antar jag.

Tatton kliade som jag vet inte vad i går, riktigt torrfnasig är den. men jag vet ju att det är övergående så man får bara ignorera problemet ett par dagar.

Nån som vet om stan är öppen idag? Skulle inte må helt dålig över ett par nya plagg och Lucas behöver nya byxor. Pronto.

Nej usch vad innehållslöst det blev idag. Jag får återkomma till kvällen med en heldags äventyr att berätta om. Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0