på jobbet då...

Lite förbjudet dock, men vad fan om en vecka är man utkastat från företaget... I hope i hope, att jag nångång kommer tillbaka dock. Ja och då räknar jag inte med sista LIA perioden såklart. Usch, jag har så mycket i huvudet just nu så det bara går runt. Vill en massa men känner mig låst. Vad gör man då???

Oxelömarknad i morgon då! Ska bli kul att knata ner med kidsen, iallafall Lucas brukar ju tycka att det är riktigt kul. Kanske kan lura med farfar också då lär grabben bli ännu gladare. Mysan ska få åka lite karuesell tänkte jag, det var ju uppskattat förra året på nyköpingskarnevalen iallafall.

Nähä, back to reality och göra lite nytta innan veckan avslutas.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle oxkså vilja följa med på oxelömarknad med er!



Men en annan pallrade sig upp vid fyra på en ledig lördag, i hopp om en underbar fotodag, tydligen för att få en käftsmäll av ösregnet och en lite mindre känsla av en hoppfull fotodag. Vågar man lita på SMHI att det hinner sluta regna innan man kommer fram? Igår sa de att det inte skulle regna alls... usch nu känner jag mig lite halvbitter faktiskt...

Får nog rota fram lite extra kläder och invänta ett telefonsamtal från min, troligtvis nu sovande, fotokompanjon.





Förresten så tror jag att det hinner lösa sig, det är ju trots allt ett år kvar!



Love U

<3

2009-05-09 @ 04:50:34
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0