Onsdag

Kl är 6 en onsdag morgon och jag vaknade en kvart innan klockan. Trots att barnen sovit tysta hela natten i sitt rum, det var extremt länge sedan vill jag lova. Åtminstone nått spring på natten brukar det vara.

Jag längtar och fasar inför nästa fredag. Klockan 13 ska jag äntligen få min tatto men det är också sista dagen på praktiken sedan är jag utsparkade från SSAB. Usch jag får ångest över den här jävla finanskrisen. Kan det inte bara släppa nu? Det som känns mest surt är att det kommer nu när jag äntligen har tagit tag i mitt liv, förr har jag bara tagit saker som de kommit, nu när jag verkligen vill komma nånvart på riktigt så går det inte för att världen är trasig,, Bajs..

Fast å andra sidan är man kanske naiv om man inte insåg att det skulle komma och det kanske är bättre nu än senare i livet. vad vet jag. Ego som man är så tänker jag mest på min egen livssituation i dessa utalanden.
Nej bit tillbaka våga vägra bitterheten. (även om den biter mig i arslet så hårt att jag vräker ur mig spydigheter).
Idag är början på mitt nya liv, som jag ska leva fullt och blicka framåt, jag ska kämpa tills ingen kämparglöd finns kvar, jag ska leva som om världens tyngd låg på mina axlar, bädda inför framtiden och endast vara glad och positiv..


Det kommer säkert hålla till eftermiddagen men ändå om man börjar med att ändra inställning måste något bli annorlunda ju..




"Keep up the fight against the monster we call future"


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte nödvändigtvis till det bättre men annorlunda borde det kunna bli, haha

Nej... åt helvete med finanskrisen! Om man bara hade en liten hög pengar att placera ut på börsen så hade man mått bra nu för där är det jävlar ingen kris, där stiger det fint i plånkan på dem som redan har...

Tacka vet jag OKG som räddade mitt skinn även den här sommaren!



Nu ska jag göra ett nytt försök att sova, dumma fullmåne!



<3<3<3

2009-05-07 @ 03:48:39
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: cicci

Lycko dig som har OKG.... Jag kommer förmodligen inte att överleva den här sommaren... Nej nej vad sa jag nu,, allt är underbart, livet leker på rosa moln och jag har en fluffig kanindräkt på mig...

2009-05-07 @ 06:10:47
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0