Måndag

Det blev som jag trodde.
Farfar besök efter Dagis. Lucas cykel behövde justeras och jag behövde lite färg på fläsket. Fast det var bra varmt, så där så man nästan inte kan andas. Lucas sprang omkring i "palsonger" men Lilla My propsade på att hon "fiser" och behövde linne och blöja på. Det gick över när poolen blev lagad, uppblåst och vatten fylld. Dock skulle tre handukar med ner i den otroligt stora poolen. Som täcke!!!

Knas barn. När de insåg att det kanske inte var högsommar så skulle vi vara en snigelhög på madrassen. En mamma och två barn ihopkurade under täcken. Jag tyckte det var kul tills Mysan släppte världens största prutt under täcket...
Lekte lite i grusgropen och fikade på traktorn innan det var hemgång. Skulle tro att grannarna tro att vi är knäppa i huvudet när vi spatserade hem, jag i klackdojjer kort jeanskjol, en kortärmad ljuslila herrskjorta knuten under bysten och barnen i trosor, kalsonger och foppatofflor!!!

Men va fasen har man varit och solat så har man.

För övrigt så spenderades förmiddagen hos Jenny. Alltid lika trevligt med lite skitsnack och gott kaffe. marcus kom hem med glass också, smakade riktigt mumsigt och måste vara toppen för mina försök till att tappa några kilon till. Sedan kom det jag väntat på i evigheter. En klippning!!! FINALLY! Tack Jenny dels för att du ställer upp och för att du inte säger hur fult och nasty mitt hår är, som ALLA frisörer i världen gärna hade talat om under klippningen.
Du är bäst min vän......






Och Ja jag vet att året behöver färgas igen, men nu är det åtminstone klippt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0