Måndag morgon

Igår kväll när vi kom hem så badades Lucas, välbehövligt då hela han såg ut att ha hånglad med ett vildsvin. Mysan slängde sig på soffan och begärde högljutt en tutte. Medan mamma bloggade om söndagen och Storebror och pappa befann sig i badet så somnade Lillasyster gott i "foffan". Tror inte det tog mer än 2 minuter innan hon snarkade in.

När Storbus var ren fick han gå in i sängen och lyssna på bandvila med pappa. När han låg där inne sa han till sin pappa:
- Pappa, jag blundar ju nu. Kan du hämta Mysan?
-Nej hon får sova på soffan, hon var så trött idag. Men pappa ligger ju här hos dig, svarade Roine
- Men jag vill sova med Mysan, jag blundar ju. Kan du hämta henne då?

Söt gris. Ibland är ju barnen så söta att man vill äta upp dom. man önskar att man kunde spara sådana här ögonblick för att plocka fram dom i framtiden och återuppleva den där känslan man får vid såna tillfällen.

Ny vecka, sista veckan på praktiken också. Känns lagom kul. Bra att mitt arbete blivit uppskattat men tänk om fem dagar så är det slut. Usch ska försöka behärska mig och inte börja grina iallafall. kommer sakna allt som vanligt. Det som är tråkigt är att jag denna gång inte jobbat något vid disken. jag hade ju tänkt att göra det så här sista veckan men min handledare som jag träffade på i helgen tyckte inte det var en bra ide? varför? Idont know?

Vi får väl se vad tiden utvisar. Är det något jag lärt mig är det att inte ta ut saker i förväg. Det kan sluta precis hur som helst.


En till bild från söndagen

Kommentarer
Postat av: fia

JÄTTE fin bloggen blev,,,, och jag har då INTE läst nåt opassande,,, KRAMIS

2009-05-11 @ 09:55:46
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas du får en bra sista vecka! Det har gått alldeles för fort! Jag vill inte heller sluta, men snart är det dags för sommarjobb och då får man ju lite betalt för att gå dit oxå ;) Inte helt fel :)



<3

2009-05-11 @ 10:55:57
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: cicci

Du ja.. en annan får ju vara mammaledig utan pengar att prata om.



Tack Fia

2009-05-11 @ 14:45:19
Postat av: anna

tackar man för :)

2009-05-11 @ 19:48:46
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/
Postat av: Intenso

härlig bild

2009-05-12 @ 09:49:45
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0