lite besviken

Dålig uppsluppning på kommentarer fast ni får skäll... men men jag fortsätter väl ändå!
(Tack ni som faktiskt brydde er om att lindra min huvudvärk)

Söndagen spenderades i gemenskapens tecken. Eller dagen började med en ordentlig rens av skräp som spridit sig över lägenheten på något mystiskt sätt. Sedan bara det av till Linda och Johnny för en grillning tillsammans med all 1000 barn. Lucas och Viktor kom riktigt bra överens, så bra att det var svårt att koncentrera sig på maten.







Efter kanska många timmar åkte vi hemåt för att bjude Tobbe på lite kaffe. Satt ute i parken och fikade medan barnen skuttade runt i vattenpölar. Mysan var prcis genom blöt när vi kom in sen.

Pappa lärde lucas hur man "börnar" vatten så det skvätter överallt så han fick gå in och byta kläder emellan varven.

Tvätt tid på kvällen, och två jättetrötta bebisar. Dom somnade runt 19 utan panik så resterande kväll var det lugna gatan. Skönt med lite vuxentid ibland.

kameran behagade få slut på batteri igår och jag har inte orkat med krafttaget att ladda den än, men jag ska ordna det under dagen så man kan fota lite i eftermiddag också.

Nu ska jag fortsätta beställa bilder så man kan börja klippa och klistra snart igen.

Vi hörs!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Jag har precis börjat läsa din fina blogg! Du är duktig på att skriva! Kram

2009-05-25 @ 18:48:56
Postat av: anna

va kul ska du gör pyssel syster .... :)

du har ännu inte sett dinafina barn på min vägg förrensten !!! :)

2009-05-25 @ 23:23:51
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0