Lägre än ett bottenlöst hål

Det beskriver mitt sinne just nu. Känner mig så sjukt oinspirerad och motivationslös att jag faktiskt inte trodde att man kunde vara så här låg. tror tillochmed min kroppslängd minskat med ett par centimeter.
Jag la barnen i går vid 19 tiden typ, jag somnade nog innan dom och gick inte ens upp för att kolla på Desperata eller Ugly betty, trots att Roine faktiskt kom in och väckte mig. Orkade inte bry mig överhuvudtaget, knallade in i vårat rum och somnade bara om. Inte för att jag var sjukt trött utan för att jag inte ville vara vaken. Orkar inte med alla negativa tankar och funderingar som tagit min hjärna som gissla.
Det resulterade ju tyvärr bara i trevliga mardrömmar om allt och inget, men det kan man ju inte påverka så.

Kan inte påstå att jag känner mig någe roligare idag. Hoppas intensivt på att NÅGON på jobbet muntrar upp mig. Men alla är väldigt inne på sitt just nu, så jag strosar runt som en utböling och känner livet lämna mig.....
Om ni såg mig just nu skulle ni inte märka att jag fanns, håglös och slemmig ålar jag mig fram som en daggmask.
Det hjälper ju inte att jag fått äckliga saker i ansiktet av Detoxen och håret skulle blivit klippt för 1 år sedan. FUL ganska tjock och rätt ointreassant, That´s mee!!!

Jag lovar att försöka bli en positiv människa, med rätt tänk och med kämparanda inför framtiden. men inte idag, idag vill jag inte vara med. (Nån som hört något om nån pausknapp till LIVET).

Inga könsord denna gången även om jag skulle kunna radda upp en del. tack och hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Man kan känna så där ibland! är inget fel lr konstigt... man måste få va trött och ledsen på allt ibland för annars kommer aldrig dem bra stunderna... jag kan trösta dig med att jag också har känt mig lite låg men jag kämpar på.. med oscars jobb och allt.. jag vill så mycke men går inte nu när vi är pank!! sen trivs jag vell inte så jäkla bra på jobbet heller men man måste jobba för att försörja våran lilla familj nu:-) hehe!! Pengar ska ju inte göra en lyckligare men utan pengar så är det rätt svårt och hitta på saker.. sen blir man konstigt nog gladare och få handla saker...helt sjukt egentligen men men... är du Mamma ledig nästa vecka? såg att du ringt igår.. ringde upp men du sov vell... kanske kan ses nästa vecka? om du har tid? sköt om dig! Puss&Kram

2009-05-13 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0