egentligen

Så borde jag städa istället för att blogga. men det här känns så mycket roligare på nåt vis.
Har hälsat på lilla mamma idag. Handlat lite mat och den obligatoriska glassen till barnen innan mamma fick ta över ansvaret för småvildarna medan jag pyste iväg till mitt kära gamla förråd. Meningen var att jag bara skulle hämta två kabeltrummor till men Stefan och Pär skulle luncha så jag bjöd in mig själv. Det visade sig vara ett trevligt beslut. Som vanligt är dom gamla rävarna hopplöst omogna tillsammans. Vilket jag tycker är oerhört trevligt!!! Det är två människor som verkligen kan liva upp en annars ganska grå vardag. Tack för det grabbar!!!
Stefan hjälpte mig att bära ut trummorna till bilen och smarta jag hade ju glömt packa ur vagnen så det blev till att knöla in en i baksätet och en i framsätet men det gick ju bra ändå så.

Det är väldigt blåsigt ute idag ifall någon har missat det, men det har sina fördelar med en kamera i högsta hugg.


















Jaha här satt det förr tokroliga bilder på Stefan, men eftersom han är surast i stan så fickk jag ta bort dem...
(Haha, sjukt roligt!!!)


















Och nu envisas texten med att vara centrerad igen!!! Bajs redigerare!
Jaja ni får stå ut även om jag vet att det är jobbigt att läsa. Åkte hem till mamma efter visiten på jobbet, kastade av trummorna och drack en kopp kaffe ute i stormvindarna. Mysan var supertrött så vi åkte hem för att vila. Hon somnade nästan genast och Lucas tog ett bad. Vilket betyder lite egen tid i soffan. Tur att man kan koppla av trots ett evigt tjattrande från Lilla Herrn.
Nähä om man skulle återgå till sina sysslor så inte Stora herrn märker att jag slitit mig från kopplet under dagen?!
Puss och hej
(i morgon har jag hela TRE timmar fritid, vad ska man hitta på då tro?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, vilka roliga bilder! Frågade du Stefan om tillåtelse innan eller? fniss

2009-05-27 @ 21:15:28
Postat av: Lenita

Glömde skriva vem jag var

2009-05-27 @ 21:16:32
Postat av: Cicci

Nej det gjorde jag inte men han kollar ju ändå aldrig in bloggen så. So What tänkte jag...

Dessutom får du ju hålla med om att han ser hysteriskt kul ut med nordanvinden i ansiktet och sedan när han jagar den där tokfula kepsen...Love Stefan...

2009-05-27 @ 21:56:59
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ta bort bilderna eller kolla på Facebook

2009-05-28 @ 08:49:11
Postat av: Cicci

Surpuppa... Du är ju jätte gullig jue... Men men your wish is my command!!!

2009-05-28 @ 09:39:54
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0