Dags att sluta

Deppa alltså. Vad faan vet ju inte varför jag är så sjukt låg ens. Nä nu är det dax att leva i nuet... jag har ju egentligen inte ens något att deppa för. Slutar nu. Ska gå med ett leende på läpparna hela dagen i morgon (ja och resten av kvällen såklart). Ta en dag i taget och göra det bästa av den. Göra mitt bästa för att framtiden ska vara bäddad framför mina fötter men inte fokusera på den. Visst det kommer säkert att kännas motigt ibland men man får väl försöka överkomma det helt enkelt....

Kommentarer
Postat av: Sara

Och du gör VAD på bilden???



Mitt bästa tips är att fokusera på saker som får dig att må bra! Att gå runt och försöka sluta må dåligt brukar tyvärr inte ge önskad effekt. Så en handfull rutiner för vardagens funktionalitet och en liten hobby på det... sen hinner du inte med så mycket onda tankar.



Om du får för dig att fly fältet för nån dag så är du mer än välkommen att hälsa på sin kära syster!



Saknar dig!

2009-05-13 @ 23:56:38
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag lever livet på bilden!!! (sen vad jag tänker på det är en annan sak, hihi) Jag kör stenhårt på att inte må dåligt, det brukar funka, ja ett tag iallafall. Nä bara att ta en dag i taget och ge sig fan på att den ska bli bäst. Ska ta och planera och skaffa rutiner efter helgen då en fungerande vardag ska arbetas fram....

Det kommer att lösa sig, på ett eller annat sätt, det måste det ju göra.



Och att hälsa på dig kära syster har jag redan funderat på. Ska försöka lägga fram det till regeringsutskottet bara så fallet får prövas av högsta domstol!!!

2009-05-14 @ 06:12:54
Postat av: Sara

Låter alldeles ypperligt! ;)



<3

2009-05-14 @ 11:27:17
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0