Onsdag

Jaha idag var det dax då. Roines 30 årsdag är äntligen här. Hoppas att kvällen bjuder på ett riktigt äventyr, eller att han är mer än nöjd iallafall. Han fick sin present igår redan mest för jag visste att han inte skulle ha tid att skruva upp den idag. Den presenten var det inget fel på iallafall. Nu väntar jag bara på att det gamla stereo systemet ska bli nedburet i källaren tills någon vill köpa det. Så kan jag äntligen få lite space i vardgasrummet. jag menar om man behöver karta och kompass för att hitta soffan så har man övermöblerat nån gång under tidens resa...
 nehe om man skulle ta och förbereda lite inför dagen kanske. En snabb uppdatering bara så ni inte tror att jag försvunnit bara.
Jag lovar att fota lite ikväll så ni kan få vara med på ett hörn...
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0