Måndag

Tre timmar ledigt idag. För övrigt sista gången eftersom Herrn går på semester på onsdag eftermiddag. Ska nog passa på att måla lite idag. Igår var det poeration få ordning på sovrummet på agendan så lite färg på väggarna skulle ingen må dåligt av. Hoppas hoppas hoppas på att få en garderob installerad på semestern, men om jag känner min sambo rätt så kommer det att dröja tills jag gör det själv innan den är byggd.

Känner att jag skulle behöva bli av med lite saker i källarn. Ingen som behöver en barnsäng, eller en bokhylla med tillhörande tvbänk i ekfaner? Annars har jag lite av varje där nere....

nehe underhålla storbus och göra sig redo innför dagislämning innan lillfisen slår upp sina ögon kanske. Om ni har tur kanske jag bjuder på ett resultat till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0