innehålllslös

Har inte haft inspiration till att skriva över huvudtaget. har det egentligen inte nu heller men tristessen hägrar över mig så varför inte försöka iallafall.
Har städat lägenheten idag, efter som jag inte haft lust med något så har den också fått lida. Duschade av smutsen från både mig och Mysan sen gjorde vi ett försök till att hämta storbus. Ja gissa själva vart han har sovit över?
Men Farfar hade visst lovat honom att få följa med in till stan så vi åkte hem utan honom. farfar skulle lämna honom till kvällen istället.
Spenderade gårdagen hos mamma och pappa. Käkade lite mat, pappa var ute med ungarna på gården för Lucas var så "cykelnödig" sen när han skulle till jobbet åkte jag Mamma och barnen till Nyköping. Har inhandlat ett ******** till Lillasyster som slutar nian nästa vecka. kan ju inte avslöja vad det är ännu!!!

Annars vettesjutton vad jag ska bjuda på för inblickar i vardagen. Kanske att vi spenderade hela måndagen hemma hos Jade och Filippa. Badade hela eftermiddagen i poolen på baksidan...Härligt värre med värme och underbara barn hela måndagen...

Kommentarer
Postat av: evelin

Hej! allt bra med dig??? ha en trevlig dag! Kramar EAG!

2009-06-03 @ 16:37:21
URL: http://eag.blogg.se/
Postat av: Sara

Längtar såå tills imorgon!!!



miss U

<3

2009-06-03 @ 21:06:40
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Cicci

Oh My... längtar också till kvällen då det bästa som finns åter äntrar den lilla kuststaden.. (ja mattias alltså) nej nu var jag dum. Du vet vad jag menar dear sister. I love just you...Har fått tillbaka lite av livsgnistan. Hoppas det håller i sig....

2009-06-04 @ 12:51:12
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0