ikapp igen

hahha även om det är sjukt mycket kvar av den svintråkiga rittekniken så är jag iallafall i fas nu.. Känns bra att det går åt rätt håll iallafall,,,
Igår när jag kom till skolan hade en klasskompis som rensat sin grabbs rum tagit med två påsar leksaker till ungarna... Hur mycket bilar som helst en glassburk med kritor, vatten färger och dinosar,, Det mest uppskattade från Lucas var dom fyra batman gubbarna och fyra turtlarna.. Har man världens bästa classmates eller? Idag ska jag plugga som ett svin och ta ledigt på fredag eller ledigt och ledigt, ta det lugnare iallafall, underhåll kallas det väl? Ska försöka orka tömma kameran ikväll och lägga ut lite bilder från sista tiden.

Hälsade på mormor igår eftermiddag och mamma kom också dit! Ungarna härjade och mysan pratade hur mycket som helst, när vi kom hem blev det ju mest plock med alla nya saker men vi hann med en film och det obligatoriska badet också. Mysan satt i vattnet och sa Cicci och Nonne, gullunge här kommer det minst tre nya ord om dagen, dessutom har hon börjat med att sätta ihop två ord. visserligen bara MIN och sedan Pappa, Lucas (såssa) och mamma men ändå.
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

haha ja bättre klasskamrater får man leta efter. =D

2009-01-20 @ 14:43:18
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0