Måste ju berätta..

I måndagsmorse när jag slog upp ögonen (förövrigt kl fem!!). Skulle fixa välling till min dotter som gick omkring och sa
-Mojjon!! Jättelycklig...
Hon somnade dock om efter vällingen vilket gav mig lite tid att bara vara en stund på morgonen. Underbart bara det.
Det jag ville komma fram till var synen som mötte mig i köket, Alla skåpsdörrar var öppna, kylen stod öppen, smörpaket och mjölken framme på diskbänken och knäckebrödssmul överallt.
Jag hade ju mina misstankar om vem som ställt till oredan vilket besannades när jag väckte Lucas.. Det första han sa, innan ögonen slog upp var - Mamma jag gjorde knäckemacka när du sovde!!!.

Jaha det är ju bara att le. Det allra underligaste är att jag inte vaknade eftersom jag sover mittemot köket med öppen dörr..

Nu ska jag jaga på en blöja på Mysan, hennes nya grej är tydligen att ta av blöjan på natten, har varit inne två gånger i natt och satt på en blöja och nu när hon kom upp ur sängen var hon ändå nakenfis.. Hmmm!??

Kommentarer
Postat av: Carro

ÅÅÅ sö sööt:-) hoppas att ni mår bra!! men vi hinner nog inte ses nu som vi sagt innan vi drar, åker på lörd.. sen har jag fullt upp... och säkert du med. Men ska tänka på dig, och om jag hittar finsa saker till barnen så köper jag självklart! men kan bli lite problem för att vi ska åka inrikesflyg och får betala extra om väskerna väger mycke... så det är inte säkert jag handlar... så du vet!! vill ju schoppa själv också:-) men någonting ska jag försöka få med mig hem:-) men ha det så bra här hemma i slasket hihi!! Puss

2009-02-26 @ 11:29:38
Postat av: Sara Rodas

hehe ALLTID något spännande på gång ;)



Kramis

2009-02-26 @ 17:19:54
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: cicci

ja du full rulle all along... Du vill inte veta vad jag hittatde i mysans filt i fredags!!!!

2009-03-01 @ 07:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0