---

Har haft oförberett prov i fysik idag, Fick panik i hela kroppen när läraren slängde upp det framför näsan på mig men när ångesten lagt sig började hjärnan fungera igen så det gick bra tillslut. Slapp sitta på ÄNNU en genomgång av första kapitlet så jag och syrran åkte hem en snabbis för att sy ihop mina nya byxor som inte behagade vara hela mer än en kvart. SEdan blev det lite metallurgi innan jag nästan somnade vid datorn. Passade på med en snabb visit hos Kusin innan det skulle hämtas barn och bege sig hemåt för middag. Nu är Tobbe här på kaffe sedan ska jag glo färdigt på heroes innan bäsarna ska nattas.. I morgon blire hård plugg för att döva det dåliga samvetet man ständigt dras med nu för tiden. Puss och hej allihopa

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var en hääärlig dag i skolan :)

Och nu när jag suttit med din bloggdesign hela kvällen blir det hårdplugg för mig oxå imorgon... attans oxå...

Kan fixa lite mer på din sida någon annan dag, när jag känner att jag kan ta mig tid till det... tänkte ju försöka göra en ny design till mig själv oxå ;)

Puss & Kram

2009-02-04 @ 22:10:35
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: fia

fin bloggen blidde!!!!!!

2009-02-04 @ 22:17:19
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0