Sunes Jul

Så jädra bra barnprogram. Sitter och glor just nu med barnen. Hörde att det visst blivit framröstat som bästa julkalendern också, i vilket fall så är det som sagt riktigt kul.

Dagen har spenderats med att slå in alla paket till ungarnas adventskalendrar, igår fick dom chokladtomtar och idag reflexer som dom tjatat om så länge vi får väl se vad 3 december har att bjuda på, hihi!!!

GammelMormor/Morfar har förgyllt eftermiddagen för oss med ett fikabesök efter dagis. Barnen mer vilda än tama som vanligt.

I morgon blir det heldag i skolan igen. Hoppas vi slipper genomgång av det astrista pappret om dokumentation med avseende på kvalitetssystem, mindre kul kanske även om övriga delar av ämnet är okey.

Förövrigt var jag på Magnus Betnér igår när han uppenbarade sig i Nyköping. Riktigt jävla guld vill jag lova, störtskön som alltid i sina tankar och funderingar. Fick ju biljetter till honom även detta år av min kära syster. Tänk att hon alltid träffar så jävla rätt!!!

Nehe nu ska jag nog koncentrera mig på lite mera Sunes Jul innan det är slut. Nu e det pulka tävlingdags för familjen Andersson!!!

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ungmamma till Nova

fin blogg! :)

2009-12-04 @ 14:46:33
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0