vissa saker borde vara förbjudet

till exempel:
-att som man bära shorts som slutar 20 cm ovanför knät, och dessutom bära skjorta eller slipover till
-att stoppa saker i picnickorgar på kvantum så andra utsätts för skammen när kassörskan hittar dom. (tack Angelica för du är så förstående).
-att smitta andra med förkylningar
-att anordna konserter på torsdagar, (har knappt hämtat mig än)
-att tillåta arbetslöshet så man måste var hemma i 3½ månad utan annan stimulans än skrikiga barn.

Ja det finns säkert en hel lista till att göra men så här när man är förkyld och fortfarande alldeles seg och trött efter "fest mitt i veckan" så fungerar inte dom små grå där uppe.

Har iallafall få arslet ur vagnen och städat undan det värsta. Tänkte smöra lite för min sambo sen så han kan skruva upp någon slags anordning till ett draperi till garderoben. Är fan trött på att se rakt in i oordningen nu. Kanske tillocj med ska rensa lite i skåpen och hyllan sedan också. Tror nån att jag orkar? Jag är fan tveksam.

jaja nu tjatas det om film kollning så mina ambitiösa planer får väl läggas på hyllan antar jag...

och bilder kommer,, snart

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja den listan skulle kunna bli väldigt lååång ;)



Låt mig gissa att det var en liten kamrat som fyllde picknickkorgen...



En vecka kvar nu :)

<3

2009-08-16 @ 19:04:04
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: cicci

Grejen var ju att jag var själv på kvantum... det var något pucko innan mig som lagt ner hushållspappret i korgen.... Faan hur folk är egentligen!!!



En vecka men den lär bli evighetslåååång

2009-08-16 @ 19:52:42
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: Anna

du skrev att det säkert finns en lista att göra......

ja bevisat du har börjat på den ;)

tänkte vi kunde fota nån dag, jag behöver bilder på mina systrar......

2009-08-17 @ 02:25:01
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/
Postat av: Angelica

hi hi hi klart jag förstår :) inte ditt fel..

2009-08-17 @ 11:33:58
Postat av: Mattias

okej, jag erkänner cicci. det var jag som la hushållspappret där. fick ett infall! lite som en tvångstanke liksom :)

2009-08-17 @ 16:19:38
Postat av: cicci

Dumma Mattajas...

Jag tror att det är dax att uppdatera regelboken om hur man för sig i en affär....

2009-08-18 @ 07:29:54
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0