Petter is da shit!!

usch vad omoget det där lät, men faan killen kan verkligen utföra det han kommit för. Kände mig inte en dag över 19 när "så klart" började poppa inne på Skeppsbron.....

Innan spelningen och strax efter så kände jag mig rätt gammal som vanligt. Träffade även en knasig sak som kände sig fet. Jovisst!!! Mer rippad människa kanske man får leta ett tag efter?!

Men annars var det trevligt eller vaddå annars, det VAR trevligt. Jag och Anneli tog några öl och snackade skit och gamla minnen. Vad kan var bättre än det?
Fick skjuts hem av en klasskompis från högstadiet och hans vän "fotbojan", fråga mig inte varför han kallades så?

Morgon efter kändes det verkligen att man inte var ung längre, att barnen sprang ikring och tjatade gjorde att man verkligen undrade varför man ens tänkt tanken på att gå ut.
Det gick faktiskt bra ändå, behövde inte vakna förrän vi kvart i tio och dom skötte sig väldans bra.... Mamma blev bara halv människa men orkade masa sig ut i parken iallafall.
Linda och Algot kom ner dom oxå.

På fredagar slutar ju herrn dessutom tidigt så han pyste in och hämtade bilen som var klar. Tack morfar för skjutsen förresten. Sedan blev det bakis lunch i parken. Big Mac och co...

Har haft sjukt ont i halsen och snoret bara rinner, fick verkligen ta mig i kragen för att orka med en sväng till Söderköping för att klättra lite i berget idag. Och nu är jag helt slut och färdig så bilder lägger jag upp senare eller i morgon...

Tack och hej från en helt slut tjej (eller tant men det rimmar ju inte)

Kommentarer
Postat av: Danne

Tja Bruden!



Jag kan slå vad om en den knasiga saken hade druckit massa sprit och inte viste vad han prata om men rolig var det. Det var kul att se dig synd att jag inte var så trevlig =( Men du får komma o hälsa på så ska jag försöka bete mig.



Kramar Badpojken

2009-08-17 @ 12:20:31
Postat av: cicci

haha du var visst trevlig, du bara såg så väldans ledsen ut. Men en kopp kaffe till mig, blandat med trevligt sällskap från herrskapet och en dos bus till Mysan från Alba är aldrig helt fel, så det tackar jag inte nej till...

2009-08-18 @ 07:28:16
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0