har jag förresten glömt

Att skryta om mitt duktiga barn?

Ingen tutte sedan omtapetseringen!!!!

Meningen den dagen var ju att barnen bara skulle vara hos farfar under dagen så att jag hann klart med omtapetseringen. Så Farfar fick inte med nån välling och inga nappar. Sedan visade det sig ju att det var tjejkväll hos Karin på agendan. Tanken var då att hämta barnen efter men snälla rara Farfar tyckte att då kunde dom ju lika gärna sova över.

Underbart att få lite egen tid att spendera som man vill och en sovmorgon utan måsten är ju aldrig fel....

Dagen efter när kottarna hämtades så hade ju lilla damen inte haft tutte på 24 timmar. Så varför inte sluta när man fått första dygnet gratis?
När vi kom hem frågade hon naturligtvis efter den men mer än så har det inte varit på dom här två veckorna.

Igår tog vällingen slut också så det fick bli till att sova utan, att vakna också för den delen.
Så nu har det inte varit nån välling heller på nästan två dygn. Tror iofs att det blir värre att sluta med den men ett försök ska vi göra iallafall.

Det här med blöjan går faktiskt också rätt bra, i torsdags på dagis hade det inte hänt en enda olycka. Fast det kommer väl så småningom skulle jag tro. Det är bara att tvätta och tvätta tills lilladamen inser att man inte kan vänta till sista sekund innan man går på "tletten".
Att kissa är oftast inga problem men numero dos verkar svårare, konstigt det där för med Lucas var det tvärtom.

Igår sov hon faktiskt utan blöja också, kanska många mornar är hon helt torr faktsiskt. jag har goda förhoppningar om att vi slipper det där otyget snart i vilket fall....

Och stora herrn har reducerat sina aggresioner till ett par gånger i veckan.. Jippie man kanske inte är helt värdelös som förälder iallafall???

Nej nu ska jag sluta att terrorisera bloggnätet och göra något vettigt i stället...

Titta på tv, platta håret, sminka mig lite, ja sånt där viktigt med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Anna

ha, ja jätte viktigt att titta på tv.....



jag har föresten läst hundra sidor i sagan om ringen, var av femtio idag... så snart är det dax för dig att börja syrran !

2009-08-22 @ 17:05:12
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0