1½ skiva kvar

av boxen... buhubuhu...

Jag vill glo färdigt samtidigt som jag vet hur tomheten kommer infinna sig.

Har förövrigt spenderat hela eftermiddagen nere i parken för ovanlighetens skull.. Nu ska det kokas spaghetti och röras ihop en skinksås eftersom jag absolut inte alls känner för att spendera någon tid alls i köket idag.
Barnen tittar på håkan bråken efter ett välbehövligt bad, som slutatde i gråt för ovanlighetens skull. Hoppas dom håller sig lugna tills maten är klar iallafall. Fast jag måste säga att dom varit ovanligt rara idag. Till och med väldigt rara....

Mysan har lyckats fixa en ny krigsskada i pannan, (fast den här gången hann ju den gamla försvinna helt iaf). Rätt ner i asfalten med pannan först. Det har blitt lite av signum för min snubbelfot till dotter.

Funderar på om jag ska tjuvsmaka lite på bärpajen som jag vispade ihop igår?! Fick lite kasst samvete när jag läste om alla andras träningsmani. men det är väl så, En gång Tjockis alltid tjockis.... Eller ska man bryta trenden kanske???

jag bjuder på en bild så kanske man kan få lite hjälp i det stora grubblingsproblemet?!





Mumsigt värre!!!


jaha och medan bilderna laddades upp blev maten klar!!! Är man kvinna så är man...

Nu blir det nog ett par avsnitt till innan Herrn (och "sex and the city-hatarn") kommer hem igen....

Hej svejs sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sara

När man ser de smarriga bilderna så är man ju hellre tjock än på gymmet Hehe :P



Jag bakade morotskaka, vaniljbullar och kanel-äppelbullar i förrigår kväll och bjöd jobbarkompisarna igår. Helt underbart gott var det :)



Tyvärr fick det mig att fatta att jag ska lämna dem nu (brukar ju komma på det först några dagar efter att jag åkt) så det var lite tråkigt men alla uppskattade lite hembakat till fikat... det är de inte så bortskämda med i vanliga fall.



Igår lärde jag mig fickparkera och i helgen övningskör jag mellan oskarshamn-öland-oskarshamn-oxelösund så det blir en sista intensivträning innan körskolan på tisdag. Känner mig redo nu men samtidigt nervös...



Kramis

2009-08-20 @ 20:33:30
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: hanna

GUD VA GOTT DET SER UT!!! en gång tjockis alltid tjockis om man vill!!! men det är inget måste ;)

2009-08-21 @ 13:34:33
URL: http://www.hagaflickorna.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0