senaste tiden i bilder igen då...

Jaha,, fick ju som sagt hasta iväg till dagis för att hämta stackars bus som hade såååå ont i örat.. Han gnällde en stund hemma men ingen feber och inget ont när man trycker över örat så inlammation är uteslutet enligt sjukrådgivningen. Nu är han i viket fall som vanligt igen så jag går på deras linje. Han får sova hos farfar inatt så får han bli lite ompysslad i morgon. Mamma hämtade Mysan på dagis innan hennes möte så nu är båda illbattingarna hemma. Har hunnit städa torka golv lister och dörrkarmar samt sprayat min telefonbänk igen eftersom jag målat som ett herke igår tydligen... De utlovade bilderna följer...

Kvällen i Norrköping











Lte djur





Förmodligen Sveriges billigaste lekstuga




Bomässan.. Tre riktiga hotties




Thats all for now, men jag kommer tebaka det vet ni mina trogna fans (En skvätt storhetsvansinne som drabbar mig när besöksstatistisken är såååå sjukt hög, eller ej)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad söt lucas är med hammaren :) Ham kommer ju lätt bli snickare som stor... han började väl skruva innan han lärde sig gå har jag för mig :)



Nu ska det funka med texten och storleken känns lite behagligare :) Hör av dig om du kommer på något mer!



Hälsa de andra!

Kramis

2009-04-14 @ 17:10:47
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: anna

ja bulb är en inställning på kameran som gör att du kan ha hur långe eller kort slutar tid du vill



min mobil kommer ut på min blogg om några minutes



:):)

// kram lillstrumpa

2009-04-14 @ 17:50:35
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/
Postat av: cicci

stämmer bra att grabben kunde skruva och hamra innan dom första stegen tog sin form... Nu känns det jättebra med allt. Puss och tack för hjälpen...

2009-04-14 @ 19:45:37
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0