Känns som updaten vart dålig nu igen


Jaha börja med helgen eller???
Tokfint väder som vi ju alla vet, Vi beslöt oss för att skita i bashuset och åka till kolmården istället, det tråkiga var ju bara att djurparkshelvetet hade stängt,,, jaja det blev heldag hos farfar i solen istället.
Hela familjen var nöjd ändå och det måste ju ändå räknas som huvudsaken. Lucas skulle såklart stanna hos sin supermanfarfar och eftersom det var hans dag på söndagen så sa vi oki... Lugn och skön lördagkväll (dock väldigt och då menar jag VÄLDIGT rastlös mamma).
Söndagen spenderades även den hos Farfar där Lucas bytt däck på en bil åt en gammal dam med sin Farfar. Lite tårta och lite presenter och en heldag utomhus gjorde även söndagen mycket behaglig.
 
Att dessutom Ru, Nanna och lilla underbara Amelia förärade oss med ett besök var bara bonus... Jag försöker ihärdigt att lära barnet säga Faster. Hon har dock lite inlärningsproblem pågrund av sin låga ålder, men jag är övertygad om att nöta in ordet på barnet tillslut kommer ge resultat.


Jaha vad säger man då om veckorna? Jag älskar ju verkligen att uppehålla mig på förrådet, det gör jag verkligen, men att stämmningen är så här tung är obeskrivbart. Sen ligger det ju tyvärr i min natur att gräva ner mig och känna efter för mycket (dålig egenskap I Know) men jag gör mitt bästa för att vara urvägen. Hoppas bara att det blir bra för alla drabbade parter, det gör jag verkligen.....



Inte många dagar kvar till Tatton heller... LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0