Dagen som gått...

Eftersom Mysan inte är helt hundra så har jag varit hemma idag och lär för den delen spendera även morgondagen med att försöka läsa tråkböcker och hitta på affärsideer dom få lugna stunder man får när båda barnen är hemma. Den ena febrig och gnällig och den andra sjukt rastlös. Tack gode den som bestämmer för smartingen som kom på konceptet TV/DVD och för Alvin och gänget. Icke att förglömma min underbara mamma som tog med Lucas hem till sig och lagade lunch och underhöll barnet ett par timmar.
Det är bara att hoppas på att febern ger med sig så barnen kan gå till dagis åtminstone på onsdag, det är så sjukt svårt att koncentrera sig hemma.
Annars har jag uträttat massor idag, plockat undan alla miljoner leksaker utspridda på våra enorma ytor, sopat upp allt grus (dammsugningen får herrn i huset sköta tills min mage läkt) och tvättat alla kräk lakan och andra textilier, hann dessutom ta hand om snuskdisken från igår. Underbart att ha lite fint, trist bara att arbetet börjar om i morgon.
nyvaken sjukis

En nyvaken busfia kl 10 i morse.


                                                                                     Frukost framför tvn
Och en liten tjatkille som tyckte mamma skulle "mockna" ögonen alldeles för tidigt i morse, här intas det frukost på sängen framför Blixten McQueen.

Nehe back to reality, dax att gnugga geniknölarna igen......

Kommentarer
Postat av: fia stengel

Hej va fina barnen är.... jag kan loova att Linnea & Lukas har lite kärlek ihop på dagis.... tråkigt att ni är sjuka... det va så lite barn där i dag vad har dom varit för sjuka?? det ska bli trevligt att följa din blogg.... jag är åxå färsk på blogg sidan.. men kolla gärna in min blogg med.... /fia Linneas mamma.. Ps: hälsa Roine!!!

2008-09-23 @ 15:49:11
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0