På strandkliniken

Igår var det dags för ytterligare ett återbesök hos strandkliniken. Min kusin som skulle följt med hade ingen som kunde ta hand om hennes nyopererade (halsmandlar förra veckan) son så hon avbokade och jag hade panik. Jag VÄGRAR att köra i huvudstan och törs inte åka varken pendel eller vanligt tåg.... Jag vet att jag är en fegis och räddhare men jag litar inte på läskiga folk som finns i underjordiska tunnlar, så är det bara.
I sista sekund så fick jag tag på underbara AnnZoo som släppte sina 3043 ärenden för dagen och ställde upp med sina körkunskaper. TACK UNDERBARA DU...

Väl framme efter en trevlig resa upp så var det bara in ut inne hos kirurgen, fast å andra sidan hade jag väl inte räknat med annat heller. Allt såg så fint ut iallafall. Jag är svullen fortfarande men det kan ju ta ett tag innan det försvinner, Såret hade läkt jättefint och ärren skulle bli jättefina tyckte läkaren.

Ber o ursäkt för de mörka bilderna men det kommer bättre, bara jag får hjälp att fota. Längtar tills svullnade lagt sig ordentligt, även om jag är väldigt nöjd redan nu så kommer det kännas ännu bättre när tejpen är borta för gott och svullnaden get med sig så man slipper vara så öm.

Tillbaka resan var lagom dramatisk med ett tokstopp två livsfarliga fil byten och en olaglighet där jag fick en mindre panikångestattack.
Nu ska barnen upp ur sängarna och piffas innför dagens fotografering...

Kommentarer
Postat av: Ida

Det ser ju fin fint ut juh :0)

2008-10-21 @ 15:46:17
URL: http://missajdahoo.blogg.se/
Postat av: fia stengel

Men åå va du är duktig och åå vad snyggt det blir..... man kan säga att du är en förebild för oss tjockisar .. så jag kämpar på.. stor kram

2008-10-21 @ 19:25:14
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Therese

Shit, va fint det är!! Så himla imponerad av att du har lyckats så bra. Inte många som klarar av att gå ner så mkt i vikt. Helt sjukt.



Sen vill jag säga att dina ord värmer, de värmer mer än du någonsin kan förstå! De hjäper mig att hoppas o tro att allt ska bli bra. Du är en helt otrolgt go tjej. Bara så du vet ;-)

2008-10-22 @ 10:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0