One down one to go...

Mysan har precis snarkat in nu är det bara storbus kvar.
Pappsen har vi slängt ut för kvällen. Jag tyckte det var på tiden att han fick komma ut och umgås lite (läs dricka öl)...
Med bara barnen hemma gör det inget om jag stupar i säng kl nio..Hihi jag har en baktanke med allt.

Idag har vi varit på badhuset hela familjen, första gången för mysan och första gången som jag inte mådde skit över min egen kropp. Det var en annorlunda och trevlig känsla. Båda kidsen älskade vattnet och var som två änglar hela tiden, inget gap skrik och slagsmål. UNDERBART...

Skulle behöva plugga men jag får väl köra den gamla vanliga taktiken och göra det söndag natt. Komma med stora påsar under ögonen har ju blivit min grej på sistonde och varför bryta en trend känns ju onödigt...

Nähe ska man kanske lägga sig brevid barnet så han somnar idag?

Förresten så tror jag att dom satt min navel uppochner. Vad tror ni?

Eller har jag bara för lite att tänka på kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0