ledig dag

Mysan ska få 1 1/2 års spruta idag och Lucas ska för första gången till tandläkaren så R är ledig för att kunna följa med då båda barnen har fått samma tid (13.15)... Fast Mysan får nog ingen spruta så snorig som hon är.

Jag och Lucas tog en morgon promenix till dagis i morse för att hämta hans bortappade bläckfisk och lämna tillbaka Joels bil som han snattat med sig (jag sick låna den av Joel), väl på dagis så hittade vi även hans andra doja och ett halsband som han gjort till sin syster för hon är sjuk. Såå sööt. Nu ska jag städa och vänta in tiderna som ska passas.
En gammal bild är allt jag har att bjuda på idag...

och en stycke knasboll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0