Jag vill haaaa

Har hittad så fina saker som jag bara MÅSTE ha, nu börjar en övertalningsprocess med banken här hemma. Egentligen är det bara sjukt onödigt och dyrt eftersom vi faktiskt har sakerna i fråga, (eller substitut och i fel kulört). Det gör lite ont i mig att jag inte bara kan åka och slänga fram diverse tusenlappar och be nån bära hem det åt mig. Men men jag får snällt lida och bara slänga fram ett "jag fyller år snart" nån gång i bland...



Åhhh ge mig!!!
Nu vill jag ha ett riktigt jobb så jag kan kasta ut allt jag redan har och börja om, samtidigt som jag tycker det är så onödigt, jag vill ju inte bo här resten av livet och grejerna kanske inte alls passar i mitt hus på landet....

Jag ångrar mig kanske snart, vem vet.

Mysan har börjat gegga ur ögonen så det blir hemma resten av veckan för mig. Hoppas hon kan klara sig lite själv så man får komma ikapp lite grann med alla tunga uppgifter från skolan.

Igår hann jag faktiskt riktigt mycket. Barnen fick gå till innan mellis så jag skulle få något gjort, och hör och häpna nu är det bara två kapitel (av 7) kvar att traggla igenom, även om de ska tragglas ett par gånger till då jag ska ha tenta nästa vecka....

Nähä dax att klä barnen kanske Lucas ska på picnic idag i skogen och han ser såååå mycket fram emot det.

Kommentarer
Postat av: fia stengel

Hej Cicci,,, har mysan med ögoninlamation... skit ida med i båda ögonen stackars liten,,,,, jag tror jag såg er på dagis i dag när jag åkte kom du,,, blå passat eller?? nåja vi lär hinna ses så småningom!!! Kram så länge!!! du fina möbler för övrigt!! kör på med övertalnngen,,,,,

2008-10-07 @ 10:22:48
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Ida

du vet ju vad som brukar funka ;0) men vad är det för fel på din soffa som du har nu?? Jag tycker den duger alldeles utmärkt :0) Krama Mysan från mig :0)

2008-10-07 @ 20:35:33
URL: http://missajdahoo.blogg.se/
Postat av: Cicci

Min soffa är jätte fin och jag älskar den men man får ju inte plats.... kul att sitta på golvet och fika...

2008-10-08 @ 09:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0