Jag hade rätt.

Mysan fick aldrig någon spruta i onsdags. Fast lika bra är det, kommer ju ihåg att Lucas inte alls var på humör efter den och hon är långt ifrån hundra bra än, även om ögonen är mycket MYCKET bättre. Tänkte att ungarna får vara hemma idag också så blir det full rulle igen på måndag.
För Lucas gick det inte heller så bra i onsdags på sitt första tandläkar besök, han öppnade inte munnen, för den delen gick han inte ens in i undersökningsrummet. Sköterskan tyckte inte att man skulle stressa så vi en ny tid om ett par veckor.
Fick förresten papper om fotografering på dagis igår. Om två veckor ungefär så är det dags igen... Mysans första fotografering, hon lär ju se lika lycklig ut som Lucas gjorde förra året, så blyg som hon är. Men jag ser ändå fram emot att få titta på korten längtar faktiskt till som dimper ner i brevlådan.

Igår fick min syster panikcykla till dagis för att hämta skrutt-Lucas för Mysan passade på att ta en ordentlig powernap a`la 3 timmar. Han blev i vilket fall jätte glad att MOSTER SARA kom och hämtade honom så när han kom hem pärlade han ett vackert halsband till min syster yster. Jag är skyldig en dunder tjänst, jag erkänner.
Det var iallfall riktigt kul att hon kom en stund så vi bjöd på lite pizza och medan vi väntade på att dessa skulle bli klara så gick vi till tia-butiken nere i stan, Lucas hittade en drake och en sleim-hand och Mysan och Izac fick en varsin stor mjuk isbjörn.

Idag ska jag förbi skolan och hämta uppgifter i företagsekonomi och få min studieförsäkran påskriven så jag äntligen kan få lite pengar in på kontot sen (om inte Mysan har dunderhosta) så tänkte jag joina Jenny, Emilia och Gabriel till gymnastiken på Arnö.

Mysan och Izac för ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: Ida

vad har hänt med min superbloggerska??

2008-10-15 @ 11:55:06
URL: http://missajdahoo.blogg.se/
Postat av: Cicci

I will be better...

2008-10-16 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0