i kväll i kväll

nu är det bara X antal timmar innan kvällens festligheter startar,, längtar massor med mest,. Har jättehöga förväntningar så jag hoppas att allt blir skitkul. Tyvärr så kommer inte min kära att kunna följa med för våran ena barnvakt fick jobb på annat håll. Jävla Robban som aldrig kan göra något själv utan måste lägga beslag på farfar. Hoppas faktiskt att mormor kan tänka sig att ha Lucas inatt iallafall. Kan ju vara skönt för min kära sambo att iallafall bara bry sig om en kotte istället för att bara vara skiljedommare mellan två små boxare.

Igår svängde jag och syster yster in till stan på lunchen och träffade girlsen på stan. Loke har blivit tokstor och ännu sötare, Syster Yster ville ta med honom hem. Jonah ny tillskottet i skaran är ju alldeles nykläckt men låg där i vagnen och såg alldeles klok ut. Så SÖT. Kan inte förstå var nånstans mina kids förvandlades från underbara goseknosa till små terrorister. Dom är ju iofs fortfarande sjukt söta men vi måste ha brustit i uppfostran nånstans. Kanske bara r nån härlig trots som går över snart. HOPE SO.

Nehe om man skulle sparka liv i sin trötta sambo (som promt skulle glo på ett avsnitt CSI igår) och sedan börja förbereda innför dagen, jag ska ju klä ut mig även nu på morgonen., tänkte klä ut mig till häxa för att förgylla mina kära klasskamraters trista regniga vardag.. Ha en undrbar fresag/halloween så får vi se om det hinns uppdateras något innan baksmällan övertagit min kropp... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0