Bättre

Men långt från bra, tyvärr. Men inte ska man gnälla, nu kan jag iallfall röra på mig även om jag är öm.

Har precis betalat alla räkningar med mitt studiebidrag så nu är kontot tömt igen.. Kul kul, jag som hade velat slösa bort allt på fina saker jue.. Fast guuud så skönt när lönen och nästa bidrag kommer att allt är betalt redan.

Längtar redan till nästa sommar så man får vettig månadspeng igen. Nu är det iallafall en helg att se fram emot och bara tre veckor tills min birthday oxå. Hoppas på generösa presenter i år. Hihihi, Nej på riktigt så blir jag glad för ett sms på min dag. Däremot ser jag med skräckblandad förtjusning fram emot julen. Inge kul att slösa bort en massa pengar i år igen men det är det värt när barnens ögon tindrar så där speciellt. Nähä dax att lyfta på arselet och hitt på nått med kidsen innan dom river huset för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0