måste sluta nu..

är s¨sjukt jävla trött hela tiden. Har slocknat vid nattning av barn två kvällar i rad. DVS innan kl 20 och sedan följer intensiva drömmar hela natten. Igår natt vaknade jag av Mysan som promt inte kunde sova utan sin mamma nerknölad i växasängen och klockan fem tassade Lucas upp och meddelade att han bajsat i blöjan, Tack gode... för att vi inte slutat med nattblöjan än för den högen var inte lten vill jag lova. och inatt vaknade jag av att Lucas hade besök av spöken på sitt rum. Mamma går på spökjakt men han ville iallafall bar sova i vår säng. Roine fick snällt masa sig till soffan så våran JÄTTESTORA treåring får plats.

Nu är det bara öset som gäller, ska göra mig presentabel och starta dagen (KAFFE och en cigg) lämna kidsen på dagis och köra 180 på jobbet, hem laga mat lämna disken till sambo och sen PLUGGA. Måste fan få arslet ur vagnen nu. Nattningen överlåter jag åt nån annan eftersom jag somnar själv först. Puss alla vänner..

Kommentarer
Postat av: fia

Hej Cicci vettu man fåår vara trött om man jobbar och har 2 små barn, hushåll mm... det är lagligt att somna även så i oskön växa säng...du är inte ensam... du hoppas det är ok att jag har lite bilder på din fina lilla kille på min blogg.. jag va ju med dagis till skogen förra veckan... han är helt underbar!!!! om du vill tar jag bort dom!!

Kram fia

2008-11-17 @ 23:12:03
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0