Livet rullar vidare

Jobbar och sliter, har X antal krämpor i min kropp, men det är fortfarande lika roligt att jobba varje dag. Speciellt när man känner att man faktiskt kommer någonvart. I morgon lär det bli jobbigare däremot.. 1/4 dels styrka är sjuka ytterligare 1/4 på kurs en på ett annat ställe och själv har jag tenta i Energi och MIljö... Kul för T att sköta utlämningen själv ett par timmar. Jajja han klarar sig nog,, värre e det nog för mig som måste plugga till tentan och sedan faktiskt klara av den..

Helgen var härsig som vanligt,,, moster Sara tog en Lucas och Farfar en Mysan på fredag kväll så mamma och pappa kunde alkoholiserade, Lördagen beståd av en massa bus med mina kusiner och deras barn och på söndagen gick jag och Lucas på Madagaskar 2,,, Mycket rolig film förövrigt...Laddar ner lite bilder senare om det hinns med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0