Hola

Livet flyger iväg, allt går i hyper fart utom jag som sniglar mig fram. Vi har hunnit i kapp på jobbet iallafall och det är ju skönt. Har även gjort klart övningsuppgifter till Energi & Miljö pärmen, nu är det bara Produktivt Underhåll och ett arbete om Geotermiskenergi som ska in sen e det klappat och klart... Bakade tårtor i får och bjöd på jobbet idag. Fyller ju år på Lördag så dom tyckte inte att det var mer än rätt att jag skulle bjuda på tårta. Jaha sa jag och undrade hur fan jag skulle hinna med det extra projektet, men det var lugnt. Man e väl wonderwoman.
 
Nu ska iallafall kidsen gödas och lägenhet städas innan nästa pärm ska bearbetas.

Måste slå ett slag för min underbara arbetsplats och tokstörda underbara jobbarkompisar. OCH icke att förglömma. Therese har fått en tjej och jag blev glad i hela kroppen när jag hörde det.. GRATTIS gumman önskar er all lycka med eran lilla dotter,,,,

Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIS gumman hoppas du får en kanon helg i Oskarshamn! sköt om dig!Puss Puss

2008-11-08 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0