Fyyyyy

Åh jag har haft en underbar helg tillsammans med med systeryster och Mattajas. Även om jag faktiskt lyckades med (fråga inte hur) köra ända till Linköping innan jag fattade att vi missat avfarten till Kalmar i norrköping.  Vi fick oss en extra biltur på ett par mil men det gjorde absolut inget, det var en skita mysig väg att åka och eftersom syrran inte är gnällig och sur och måste stanna och rastas en gång i kvarten så var det bara skönt med en stund ifred från omvärlden. TACK SARA för att du finns och för att du bjöd med mig på denna underbara kväll.

Magnus Betnér som var kvällens höjdpunkt har nog aldrig misslyckats med ett framträdande, han var lika underbar på scen in real life som på tv. Sen gör det ju inget att han är sjukt snygg också.

Väl hemma efter att ha blivit glad i kroppen av lite high quality Komedi så tyckte Sara och Mattias att det nog var hög tid för en liten utgång oxå. Vi mötte Johan och två av hans polers på Lastkajen och dansade ett par timmar innan det stängde. Sedan följde Johan med hem till Munkgatan för "efterfest". Klockan 4 blev min sýster sugen på korv (på riktigt tre eller fyra frensh hot dog på ett dygn, då har man problem). Jag tyckte att kvällen var hög tid att avsluta så jag crashade på soffan istället.
Det visade sig morgon efter att det var ett klokt beslut eftersom min beställda amigos kaka inte vandrade innan för dörren förrån kl 6 på morgonkvisten.

Vägen hem var tråkig grå och dimmig och blev inte roligare av två (tre) surfisar som väntade hemma. Men när välkomstkomitéen lugnat ner sig så upptäckte jag till min förvåning att det var både diskat, undanplockat och dammsuget hemma. Skönt att slippa.

Idag börjar livet igen. 8 timmar jobb och minst lika mycket plugg efter som syrran snällt upplyste om ett andrahäfte i Energipärmen.. WORK ON...

Underbar födelsedag med trevligt sällskap, kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0