Jaha ska man uppdatera läget kanske

fick ett argt samtal från en vän som undrade hur faaan man bara kan ignorera att uppdatera när nyfikna själar förgäves besöker min sida..HiHi nej Ida bara undrade om det var allmänt hektiskt i livet eller om jag lagt ner bloggandet..... Som jag upplyste om för ett par månader sedan så har mitt liv varit rätt full skitet ett tag nu. Däremot har jag goda(onda?) nyheter att komma med när jag informerar om att sista dagen på jobbet blev avklarad igår... Känns ju väldigt trist att inte få träffa alla sköna människor igen men det ska bli skönt att jobba bort skolbördan som tynger mina axlar.
 
Hoppas att det går relativt smärtfritt att plugga ikapp annars vet min syster hur kommande vecka ser ut med panik samtal hysteriska utbrott och allmänhatande.

Idag är det nyårs afton och då ska man lova saker... Mitt löfte till 2009 förhåller sig så att jag numera ska var tålamodet själv och aldrig skälla omotiverat på mina barn igen. (jag inser vilket misstag jag gör nu, men man måste försöka iallafall eller hur?) Känner att om jag bara får undan allt efterarbete så ska nog lugnet infinna sig igen, eller jag hoppas på det iallafall. Tack för att ni står ut med korta uppdateringar och jag lovar att bättre mig även på denna front... GOTT NYTT ÅR alla kära så ska jag planera den kommande tre rätters middan som jag har lovat att förgylla någras afton med...


Hoppas nästa år ser min lika bra ut....

Kommentarer
Postat av: Ida

det är ju tur att jag själv är helt exemplariskt på just bloggandet nu för tiden ;0) puss

2009-01-03 @ 10:03:28
URL: http://missajdahoo.blogg.se/
Postat av: Therese B

me hallå! Du sa att lucas hade gjort sig illa. Men inte fatta jag att det va så illa!! Vad hade hangjort??

Kul att se dig igår.

kram

2009-01-06 @ 14:57:24
URL: http://frokenbrissman.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vaddå menar du jacket i pannan??

Han blev ju biten av en dobberman( eller hur fan det stavas) i sommras, och sommarn innan det blev han biten av en amstaff så ena örat delades, På halloween hoppade han i badkaret så haken (Huden) sprack och fick tejpas... han har lagom tur och är lagom vild så jag är smått orad för hur det barnets framtid kommer te sig...

2009-01-07 @ 12:49:49
Postat av: Anna

vadå moppe ? ja jag fick den ju in födelsedagspresent visste du inte det :)





och nu har jag hittat dig ochså i bloggvärlden

2009-01-08 @ 21:51:20
URL: http://extremthyperaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0