Ber allra vänligast om ursäkt

Eftersom jag vart så sjukt jävla assopig på att uppdatera min fina blogg....
Jag skyller på magsår och för lite timmar på dygnet!!!
Undrar förresten vem fasen som bestämde att det bara skulle finnas 24 timmar på dygnet, tänk vad mycket man hunnit med om det funnits det dubbla!? Jag skulle säkert hunnit med minst ett rum till på renoveringen och examensarbetet skulle vart klart, ett jobb skulle vart ordnat och barnen skulle med all säkerhet hunnit bli uppfostrade, men eftersom spånhuvudet som hittade på dessa alldeles för korta dagar (för att inte tala om speedy gonzales helgerna) så har jag inte hunnit något. Tiden bara springer iväg och snart är jag arbetslös med skrikiga bråkbarn i ett för litet och stökigt hus!!!

Fast jag klagar inte! Långt därifrån! Just nu är jag nämligen på praktik igen (dock inte på samma ställe som tidigare) vilket är en av anledningarna till att tiden inte räcker till. Det är ju nämligen så att tiden går fort när man har roligt och i mitt fall bara försvinner dagen knappt innan jag hunnit vakna, så kul har jag på praktiken. Allt är kul verkligen. Sköna människor med störd humor blandat med en jävla massa nytt man kan försöka lära sig. Ett vinnande koncept enligt mina recept.

Hoppas bara att nån gillar mig lika mycket som jag gillar allt där så kanske ett litet sommarjobb kan dyka upp. Men mina förväntningar ligger på botten så jag inte blir besviken...

I övrigt i livet så har vi flyttat ut på landet. dock inte officiellt eftersom hälften av möblemanget är kvar och lägenheten är långt ifrån såld. Barnens rum är klara liksom vårat (eller klara var väl att ta i kanske) och badrummet har förhoppningsvis rinnande vatten i morgon (fast det trodde jag till idag också).

Mysan har förvandlats till en prinsessa som bara ska ha "lila" (rosa) på sig, gärna med accesoarer som vingar och trollspö, och Lucas har gååt från förpubertalt beteende till ligist. Allt är precis som det ska med andra ord.
Tänk om man nu kunde lägga lite energi på skolarbetet eller nått annat viktigt!!!

Fet risk!

PUSS TILL ALLA

Kommentarer
Postat av: Sara

hoho trevligt med en uppdatering, börjar bli dags för mig oxå... eventuellt blir det en liten bild på hallen imorgon för då ska vi nämligen tapetsera :)

2010-03-05 @ 19:05:47
URL: http://sarisbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0