Helgen

helgen har som vanligt bara flygigt iväg.. Mysan lillfisen blev 3 år i Lördags, det firades med paketöppning i sängen och Tårt frukost.
Jag försökte mig på att snitsa ihop en Kittytårta dagen till ära och resultatet blev sådär vill jag lova. Men My var nöjd och det var ju huvudsaken.

Ska lägga ut bilder sedan men jag orkar inte tömma kameran ännu, dessutom tänkte jag fota mina och Lucas planteringar först.

Hela dagen idag har vi nämligen spenderat utomhus. Solen har ju lyst som en enorm glödlampa och värmt på trots snålblåsten bakom hörnet. Jag har försök att röja så man inte möts av ett enormt berg med sopor när man hälsar på, lättare sagt än gjort tyvärr eftersom det är så grymt mycket. Det tar sig dock...

Hoppas på att min sambo vill mecka dit en klädstång i min garderob så jag kan roa mig i morgon efter skolan, annars får jag föröka hitta på något annat att fördriva tiden med,plugga kanske?

Nehe nu orkar jag inte ens ordbajsa med mig själv mer, ska slänga mig i sängen och vänta tills herrn bastat färdigt så jag kan sätta honom i arbete igen...

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0