sängläge intaget

Fuck vad trött jag är... Känns som om jag aldrig nånsin kommer bli en pigg människa som orkar leva längre än till halv fyra på eftermiddagen...  Höll på att somna på hydrauliken idag. Sjukt pinsamt med tanke på att Christer är en av de bättre lärare jag stött på i livet.

För övrigt så rasar livet vidare med farten av 300 galopperande hästar, som vanligt. Bleb klar med kran/radiokrankortet förra onsdagen och efter det åkte jag och familjen ut till Svärta för en långhelg. Det var precis vad barnen behövde, massa med tid med sina pärom och extra uppmärksamhet från Farfar. Lucas hade ju fått blåsor över hela tungan så han var lagom kulig att ha att göra med, men på frdagen hade de gett sig, Tackar gudarna för det.

Har burit skräp till förbannelse under helgen, och åkt 3 vändor till tippen samt lastat ett fjärde lass, vilket i sin tur betyder att rum nummer två ännu inte påbörjats. Däremot har en omstrukturering av planen gjorts. Nästa rum till uppiffning blir vårat sovrum. Sedan ska köket påbörjas innan resten görs. Egentligen hade vi tänkt att ta sovrummen först men Lucas får vänta med sitt rum ett tag till.

Jaja det är ju ingen brådska försöker jag intala mig själv varje dag men stressen vägrar iallafall att försvinna. Kanske inte konstigt att magsåren gör sig påminda var och varannan dag.....

Nästa helg ska i vilket fall rummet påbörjas. Hoppas jag innerligt. Själv tänkte jag försöka mig på vinden för vilken gång i ordningen vet jag inte.... Måste få lite place att förvara alla jävla lådor som ska gås igenom, och såklart alla möbler som ingen vill ha eller slänga. Lena kommer till Farfar i morgon och hon brukar få lite att hända därute så jag hoppas innerligt på att hon vill ta sig an vinden. Det känns inte lika hopplöst om man slipper göra allt själv. Dessutom tacklar hon gnället bättre än  mig...

Ska lägga ut en bild på vackra golvet sedan men jag orkar verkligen inte nu... Puss och godnatt



Nu så kom orken tillbaka


Kommentarer
Postat av: Sara

WoW nu har det blivit riktigt fint! Vad duktiga ni är!



<3

2009-10-13 @ 17:33:52
URL: http://sarisbilder.blogg.se/
Postat av: Emily

Snyggt golv, det är inte ofta man ser det nuförtiden! Riktigt fint faktiskt, tidlöst!

2009-10-19 @ 03:24:43
URL: http://emilychriro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0