Nu ska

Jag vila färdigt så man orkar med att natta barn, men jag blev avbruten av att Mysan dräll fia som vanligt spillde oboy precis överallt...

Orkade bara inte skriva färdigt utan tryckte bara vidare...

Idag har jag och barnen firat kanelbullens dag hos Gammelmormor och morfar. Ungarna betedde sig förträffligt som vanligt måste jag säga. NOT... men lite gladare och behagligare efter lite pannkaka som mormor och Mysan vispade ihop. Dumma mamma åt tre- fyra stycken också och straffet kom snabbare än väntat, hann knappt hem och innanför dörren innan tillvaron kraschade och jag blev som ett mähä i sängen. Kul liv man har, ät en pannkakka och dö, typ.
Tur att deras pappa kom hem efter extra arbetet och kunde ta över verksamheten. Har legat i sängen tills nu nästan. Men vaddå alla har väl tid med fem timmar i horisontell fosterställning en söndag eftremiddag????

Nu kom familjen hem efter en tur utomhus, som sagt tur man har en sambo och far till sina barn. vad sjutton hade man annars gjort när pannkakssuget blir för stort?

Hoppas att livet lir lättare med tiden och nån kommer på en super medicin mot magvärk. har ju mina bluefish men dom hjälper föga när döden bultar innifrån. Fick ett par pappavarin också så den värsta krampen släppte men det här är faan inte kuligt nånstans.

Jaha, kranskola imorgon igen. Ska på att börja lyfta plåt, vi kan ju bara hoppas att det går bättre än förra veckans prövningar. jag har ju trots allt lyckats med 1 av 3 uppkörningar. Alltså bara två stycken kvar. Hoppas innerligt på att vara klar till torsdag eftermidddag så man kan vara med på hydrauliken.

Jaha dags att umgås lite med sambo och småterrorister innan natten knackar på, dom stackarna måste gå upp läskigt tidigt för att mamman ska få krankort.

Puss och hej allihopa...


Kommentarer
Postat av: jessica

lycka till i veckan!

2009-10-04 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0